Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2815
Title: Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії: змістові засади
Other Titles: Internationalisation of Educational Space in Upper Secondary School in Great Britain: Substantive Bases
Authors: Чернякова, Жанна Юріївна
Cherniakova, Zhanna Yuriivna
Keywords: змістові засади
інтернаціоналізація освітнього простору
старша школа Великої Британії
інтернаціоналізований навчальний план
інтернаціоналізована навчальна програма
глобальний вимір
міжнародний вимір
substantial basis
internationalization of educational space
upper secondary school of Great Britain
internationalized curriculum
internationalized programme
global dimension
international dimension
Issue Date: 2013
Citation: Чернякова, Ж. Ю. Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії: змістові засади [Текст] / Ж. Ю. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 123–142.
Abstract: У статті з’ясовано змістові засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії; визначено пріоритетні академічні цілі в контексті інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи; встановлено відповідність британських навчальних планів і програм старшої школи міжнародним освітнім стандартам; проаналізовано інтернаціоналізований навчальний план старшої школи Пьорс (Кембридж); схарактеризовано навчальні предмети з інтернаціоналізованим змістом та визначено їх специфічні особливості.
The substantial bases of internationalization of educational space of upper secondary school of Great Britain are identified; the priority of academic goals in the context of internationalization of educational space of upper secondary school of Great Britain are clarified; the correspondence of British curriculum of upper secondary school to international educational standards is defined; internationalized curriculum of upper secondary Perse school (Cambridge) is analyzed; the school subjects with internationalized content are characterized and their specific characteristics are described.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2815
Appears in Collections:Статті
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Internatsionalizatsiia osvitnoho prostoru.pdf560,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.