Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2728
Title: Текстоцентричний підхід до навчання української мови майбутніх молодших спеціалістів з журналістики
Other Titles: Text-Center Approach to Education of the Ukrainian Language of Future Youth Specialists in Journalism
Authors: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Пономаренко, Наталія Петрівна
Ponomarenko, Nataliia Petrivna
Keywords: текст
функції тексту
текстоцентричний підхід
комплексна робота з текстом
молодший спеціаліст з журналістики
text
text options
textcentric approach
comprehensive work with the text
junior specialist of journalism
Issue Date: 2017
Citation: Семеног, О. М. Текстоцентричний підхід до навчання української мови майбутніх молодших спеціалістів з журналістики [Текст] / О. М. Семеног, Н. П. Пономаренко // Матеріали ІІІ Міжнародної практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної науки» (31.07.2017, Ajman, UAE). – 2017. – № 8 (24). – С. 72–77.
Abstract: Статтю присвячено проблемі використання текстового дидактичного матеріалу на заняттях з української мови та української мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації для майбутніх молодших спеціалістів спеціальності 061 Журналістика. Розглянуто основні функції тексту в методичному аспекті. Доведено, що текст є метою, результатом і провідним засобом навчання в мовній освіті. З’ясовано, що текст виступає засобом реалізації всіх змістових ліній програми, що потребує комплексної роботи з ним для одночасного формування або удосконалення мовленнєвих, мовних, культурологічних умінь і навичок. Запропоновано зразок завдання з використанням цілісного текстового матеріалу для студентів-журналістів. Передбачено, що робота з текстом буде успішною за умов упровадження текстоцентричного підходу.
The article is devoted to the use of narrative and didactic material for the classes with the Ukrainian language and the Ukrainian language for professional purposes in higher educational institutions of the I-II levels of accreditation for future Junior specialists specialty 061 Journalism. The main functions of the text in the methodological aspect were considered. It is proven that the text is the purpose, the result and the leading of a learning tool in language education.it was clarified that the text acts as a mean of implementing all useful lines of a programme that requires complex work with him for the simultaneous creation or improvement of speech, language, and cultural skills. The sample task, using a coherent text material for students of journalism was proposed. It was provided, that working with text will be successful in the introduction of text-centered approach.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2728
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеног, Пономаренко.docx31,51 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.