Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2632
Title: Аналіз тлумачення поняття «електронний підручник» у науково-педагогічній літературі
Other Titles: Analysis of the Interpretation of the Concept of "Electronic Textbook" in the Scientific and Pedagogical Literature
Authors: Бурлака, Марина
Burlaka, Maryna
Keywords: електронний підручник
освітні ресурси
електронний посібник
інформаційні системи
e-tutorial
educational resources
electronic tutorial
information systems.
Issue Date: Sep-2017
Citation: Бурлака, М. Аналіз тлумачення поняття «електронний підручник» у науково-педагогічній літературі [Текст] / М. Бурлака // Україна майбутнього : Матеріали міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених, 15-17 вересня 2017 р., м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 99–101.
Abstract: У тезах розглянуто деякі основні підходи до тлумачення терміну «електронний підручник». Показано не однозначне визначення цього поняття у науково-педагогічній літературі.
The thesis discusses some basic approaches to the interpretation of the term "electronic textbook". It is shown not unambiguous definition of this concept in the scientific and pedagogical literature.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2632
Appears in Collections:Україна майбутнього : матеріали Міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.