Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2624
Title: Методика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер»)
Other Titles: The Method of Preparation of Pupils of the 8th Class to the Solution of Complex Problems in Computer Science (for Example, Participation in the Contest "Beaver")
Authors: Стрельченко, Дмитро
Strelchenko, Dmytro
Keywords: принцип активності
принцип самостійності
нестандартні завдання
інтереси учнів
принципи навчання
principle of activity
principle of autonomy
non-standard tasks
interests of students
learning principles
Issue Date: Sep-2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Стрельченко, Д. Методика підготовки учнів 8 класу до розв’язування нестандартних завдань з інформатики (на прикладі участі у конкурсі «Бобер») [Текст] / Д. Стрельченко // Україна майбутнього : Матеріали міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених, 15-17 вересня 2017 р., м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 167–168.
Abstract: Розглянуто окремі завдання Всеукраїнського конкурсу з інформатики «Бобер». Визначено їхню мету, а також сприйняття учнями. Представлено власні розробки завдань які зможуть зацікавити учнів та розв’язання яких безпосередньо пов’язане з формуванням пізнавальної активності та самостійності у школярів.
The individual tasks of the all-Ukrainian contest in Informatics "beaver". Identifies their goals and perception of students. Presented self-developed assignments that will interest students and the solution of which is directly connected with formation of cognitive activity and independence of pupils.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2624
Appears in Collections:Україна майбутнього : матеріали Міжнародного науково-освітнього круглого столу студентів та молодих учених



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.