Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1786
Title: Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі
Other Titles: Continuity in Formation of Physical Competence in Elementary and Primary School
Authors: Герасімова, Тетяна Юріївна
Herasimova, Tetiana Yuriivna
Каленик, Михайло Вікторович
Kalenyk, Mykhailo Viktorovych
Keywords: формування
фізична компетентність
предметна компетентність
принцип безперервності
принцип наступності
компонент
formation
subject matter expertise
principle of continuity
physical competence
principle of continuity
component
Issue Date: 2016
Citation: Герасімова, Т. Ю. Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі [Текст] / Т. Ю. Герасімова, М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / за заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 – Вип. 10, Ч. 2. – С. 39–43.
Abstract: Стаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності фізичної освіти в початковій і основній школі. Проаналізовано програми початкової школи, 5-6 класів, програми з фізики 7-11 класів та змістову класифікацію між предметами. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення щодо ліквідації розриву між початковою та старшою ланками освіти, в контексті вивчення окремих фізичних понять, через покращення адаптації учнів при переході із початкової школи до основної, зокрема, при переході від окремих питань з курсів математики, природознавства та інших до курсу фізики, де і відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це, пропонується вчителям початкової та середньої ланок навчання, при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики, дотримуватися узагальнених планів їх вивчення, як і в самому шкільному курсі фізики.
The article deals with the problem of the principle of continuity of physical education in elementary and primary school. Programs of primary school classes 5-6, 7-11 program in physics classes and semantic classification between objects. The proposed relevant methodological improvements to eliminate the gap between primary and senior management of education in the context of the study of certain physical concepts, by improving the adaptation of students in the transition from primary school to the core, particularly during the transition from individual issues with courses in mathematics, science and others to exchange physics , where is the implementation of substantive competence. Given this, it is proposed to teachers of primary and middle education, the study component content of school physics course, comply summarized their study plans, as well as in the school course of physics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1786
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Герасімова_Каленик_стаття.pdf608,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.