Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1616
Title: Нанотехнології в освітній галузі
Other Titles: Nanotechnologies in Education
Authors: Білик, Володимир Миколайович
Bilyk, Volodymyr Mykolaiovych
Завражна, Олена Михайлівна
Zavrazhna, Olena Mykhailivna
Іваній, Володимир Степанович
Ivanii, Volodymyr Stepanovych
Медведовська, Оксана Геннадіївна
Medvedovska, Oksana Hennadiivna
Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Пасько, Ольга Олександрівна
Pasko, Olha Oleksandrivna
Петренко, Світлана Віталіївна
Petrenko, Svitlana Vitaliivna
Салтикова, Алла Іванівна
Saltykova, Alla Ivanivna
Соколов, С. В.
Sokolov, S. V.
Стадник, Олександр Дмитрович
Stadnyk, Oleksandr Dmytrovych
Ткаченко, Юлія Анатоліївна
Tkachenko, Yuliia Anatoliivna
Чепурних, Геннадій Кузьмич
Chepurnykh, Hennadii Kuzmych
Яременко, Олексій Васильович
Yaremenko, Oleksii Vasylovych
Keywords: нанотехнології
nanotechnology
нанонаука
nanoscience
методична підготовка майбутніх педагогів
methodical preparation of future teachers
науково-освітні центри нанотехнологій
scientific and educational centers of nanotechnologies
технологічний уклад
technological structure
професійні компетенції
professional competence
педагогічний університет
pedagogical university
імідж випускника
graduates image
свот-аналіз
swot-analysis
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Citation: Нанотехнології в освітній галузі [Текст] : монографія / за заг. ред. І. О. Мороза ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 236 с.
Abstract: У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.
The book that is the result of applied research commissioned by the MES of Ukraine covers theoretical and methodological foundations introduction nanotechnology knowledge in the secondary and high pedagogical education institutions. Outlined the conceptual foundations of a new system of formation of professional competence of future teachers of physics in the context of a global restructuring of the Ukrainian education system to Western models. Reveals the experience of experimental research of nano-objects in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko as the basis for improving the quality of vocational training graduates. For teachers, graduate students, undergraduates, students, teachers, broad educational community.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1616
ISBN: 978-966-698-232-5
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monografia.pdf3,93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.