Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1616
Title: | Нанотехнології в освітній галузі |
Other Titles: | Nanotechnologies in Education |
Authors: | Білик, Володимир Миколайович Bilyk, Volodymyr Mykolaiovych Завражна, Олена Михайлівна Zavrazhna, Olena Mykhailivna Іваній, Володимир Степанович Ivanii, Volodymyr Stepanovych Медведовська, Оксана Геннадіївна Medvedovska, Oksana Hennadiivna Мороз, Іван Олексійович Moroz, Ivan Oleksiiovych Пасько, Ольга Олександрівна Pasko, Olha Oleksandrivna Петренко, Світлана Віталіївна Petrenko, Svitlana Vitaliivna Салтикова, Алла Іванівна Saltykova, Alla Ivanivna Соколов, С. В. Sokolov, S. V. Стадник, Олександр Дмитрович Stadnyk, Oleksandr Dmytrovych Ткаченко, Юлія Анатоліївна Tkachenko, Yuliia Anatoliivna Чепурних, Геннадій Кузьмич Chepurnykh, Hennadii Kuzmych Яременко, Олексій Васильович Yaremenko, Oleksii Vasylovych |
Keywords: | нанотехнології nanotechnology нанонаука nanoscience методична підготовка майбутніх педагогів methodical preparation of future teachers науково-освітні центри нанотехнологій scientific and educational centers of nanotechnologies технологічний уклад technological structure професійні компетенції professional competence педагогічний університет pedagogical university імідж випускника graduates image свот-аналіз swot-analysis |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Citation: | Нанотехнології в освітній галузі [Текст] : монографія / за заг. ред. І. О. Мороза ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 236 с. |
Abstract: | У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему
підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників.
Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади. The book that is the result of applied research commissioned by the MES of Ukraine covers theoretical and methodological foundations introduction nanotechnology knowledge in the secondary and high pedagogical education institutions. Outlined the conceptual foundations of a new system of formation of professional competence of future teachers of physics in the context of a global restructuring of the Ukrainian education system to Western models. Reveals the experience of experimental research of nano-objects in Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko as the basis for improving the quality of vocational training graduates. For teachers, graduate students, undergraduates, students, teachers, broad educational community. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1616 |
ISBN: | 978-966-698-232-5 |
Appears in Collections: | Наукові видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Monografia.pdf | 3,93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.