Інтегроване навчання математики та фізики у 10 класах закладів загальної середньої освіти
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома
Анотація
Міжпредметні зв’язки, які існують між шкільними курсами математики та фізики, відображають ті, що існують у природі. Встановлення зв’язків між фізикою та математикою в процесі навчання сприяє розвитку функціонального мислення учнів та формуванню широких знань про фізичні явища та процеси. Тому сучасне навчання фізики передбачає органічне поєднання експериментальних і теоретичних методів, розкриття природи фізичних законів на основі математичних методів у навчальній програмі.
The cross-curricular connections that exist between school math and physics courses mirror those that exist in nature. Establishing connections between physics and mathematics in the learning process contributes to the development of students' functional thinking and the formation of broad knowledge about physical phenomena and processes. Therefore, modern teaching of physics involves an organic combination of experimental and theoretical methods, revealing the nature of physical laws based on mathematical methods in the curriculum.
The cross-curricular connections that exist between school math and physics courses mirror those that exist in nature. Establishing connections between physics and mathematics in the learning process contributes to the development of students' functional thinking and the formation of broad knowledge about physical phenomena and processes. Therefore, modern teaching of physics involves an organic combination of experimental and theoretical methods, revealing the nature of physical laws based on mathematical methods in the curriculum.
Опис
Ключові слова
інтеграція, інтегроване навчання, навчання фізики та математики, між предметні зв’язки, graphic method, physics, graphics, mathematics
Бібліографічний опис
Лешко В. Інтегроване навчання математики та фізики у 10 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] / В. Лешко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 27–29.