Систематизація та узагальнення знань учнів на уроках фізики на прикладі розв’язування задач
Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Ця стаття присвячена ефективним методам систематизації та узагальнення знань учнів з фізики. Автор пропонує інноваційний підхід до проведення уроків, який базується на груповій роботі та розв'язанні різноманітних задач. Запропонована методика дозволяє не лише закріпити теоретичний матеріал, але й розвинути у учнів навички аналізу, синтезу та дослідження. Стаття містить детальний опис етапів уроку, а також обґрунтування переваг запропонованого методу.
This article is devoted to effective methods of systematizing and generalizing students' knowledge of physics. The author proposes an innovative approach to teaching lessons based on group work and solving various problems. The proposed methodology allows not only to consolidate theoretical material, but also to develop students' skills of analysis, synthesis and research. The article contains a detailed description of the stages of the lesson, as well as a justification of the advantages of the proposed method.
This article is devoted to effective methods of systematizing and generalizing students' knowledge of physics. The author proposes an innovative approach to teaching lessons based on group work and solving various problems. The proposed methodology allows not only to consolidate theoretical material, but also to develop students' skills of analysis, synthesis and research. The article contains a detailed description of the stages of the lesson, as well as a justification of the advantages of the proposed method.
Опис
Ключові слова
систематизація знань, узагальнення знань, уроки фізики, розв’язування задач, групова робота, інноваційні методи навчання, розвиток критичного мислення, ефективність навчання, systematization of knowledge, generalization of knowledge, physics lessons, problem solving, group work, innovative teaching methods, development of critical thinking, learning effectiveness
Бібліографічний опис
Каленик М. В. Систематизація та узагальнення знань учнів на уроках фізики на прикладі розв’язування задач [Текст] / М. В. Каленик, В. Р. Ільченко // Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 24 листопада 2021 р. / за ред. А. І. Салтикової. – Суми : Вид-во СумДПУ, 2021. – С. 18–21.