Implementation of the Principle of Continuation of Physical Education in Primary and Primary Schools
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The curricula of the new Ukrainian school for grades 1-4, grades 5-6, physics programs for grades 7-11 and the content classification between subjects are analyzed. Appropriate methodological improvements are proposed to close the gap between primary and secondary education, in the context of studying certain physical concepts, by improving the adaptation of students in the transition from primary to primary school, in particular, in the transition from certain issues of mathematics, science and others to physics, where the implementation of subject competence. In view of this, it is suggested that primary and secondary school teachers, when studying the components of the content of the school course of physics, follow the generalized plans for their study, as in the school course of physics.
Проаналізовано навчальні програми нової української школи для 1-4 класів, 5-6 класів, програми з фізики для 7-11 класів та класифікацію змісту між предметами. Запропоновано відповідні методичні удосконалення для подолання розриву між початковою та середньою освітою, в контексті вивчення окремих фізичних понять, шляхом покращення адаптації учнів при переході з початкової до основної школи, зокрема, при переході від окремих питань математики, природознавства та інших до фізики, де відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це пропонується вчителям основної та старшої школи при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики керуватися узагальненими планами їх вивчення, як і в шкільному курсі фізики.
Проаналізовано навчальні програми нової української школи для 1-4 класів, 5-6 класів, програми з фізики для 7-11 класів та класифікацію змісту між предметами. Запропоновано відповідні методичні удосконалення для подолання розриву між початковою та середньою освітою, в контексті вивчення окремих фізичних понять, шляхом покращення адаптації учнів при переході з початкової до основної школи, зокрема, при переході від окремих питань математики, природознавства та інших до фізики, де відбувається реалізація предметної компетентності. З огляду на це пропонується вчителям основної та старшої школи при вивченні компонентів змісту шкільного курсу фізики керуватися узагальненими планами їх вивчення, як і в шкільному курсі фізики.
Опис
Ключові слова
formation, physical competence, subject competence, principle of continuity, component, integrative model of learning process, формування, фізична компетентність, предметна компетентність, принцип наступності, принцип неперервності, компонент, інтегративна модель процесу навчання
Бібліографічний опис
Kalenyk M. Implementation of the Principle of Continuation of Physical Education in Primary and Primary Schools [Text] / M. Kalenyk // Scientific Collection «InterConf» : with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Trends and Trends in the Context of Globalization» (September 19–20, 2021). – Umeå, Sweden : Mondial, 2021. – № 75. – P. 37–43.