Інтегрований підхід до застосування артпедагогіки в корекційно-реабілітаційній роботі з дошкільниками з ФФНМ

Ескіз недоступний
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлений інтегрований підхід до корекційно-реабілітаційної роботи з дошкільниками, що мають фонетико- фонематичне недорозвинення мовлення. Дослідження присвячено актуальній психолого- педагогічній проблемі розвитку мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.
The research is dedicated to the urgent psychological and pedagogical problem of phonetic- phonematic underdevelopment of speech habits by means of art education science in preschool children. The speech development in preschool children who who phonetic-phonematic underdevelopment of speech habits by means of art education science favours personal formation; opens opportunities for successful social integration.
Опис
Ключові слова
засоби артпедагогіки, фонетико-фонематичне недорозвинення мов- лення, дошкільники, корекційно-реабілітаційна робота, інтегрований підхід, means of art education science, phonetic-phonematic underdevelopment of speech habits, children of preschool age, corrective- rehabilitate work, integration approach
Бібліографічний опис
Литвиненко В. Інтегрований підхід до застосування артпедагогіки в корекційно-реабілітаційній роботі з дошкільниками з ФФНМ [Текст] / В. Литвиненко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 127–132.