Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня за допомогою картинки

Анотація
У статті подаються характерні особливості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ΙΙΙ рівня та висвітлюються шляхи його розвитку за допомогою картинки.
In the article there are given typical pecularities of coherent speech of older preschool children with general underdeveloping of speech of ӀӀӀ level and are represented the ways of it’s development by the aid of picture.
Опис
Ключові слова
навчання розповіді по картинці, граматично правильне мовлення, послідовна і зв’язна розповідь, studies of story on a picture, grammatically correct broadcasting, successive and coherent story
Бібліографічний опис
Мірошніченко Н. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня за допомогою картинки [Текст] / Н. Мірошніченко, В. Андросова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (7 лютого 2013 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2013. – С. 117–119.