Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1586
Title: Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів
Other Titles: Pedagogical Conditions of Integrated Music Teaching
Authors: Данько, Наталія Павлівна
Danko, Nataliia Pavlivna
Keywords: педагогічні умови
pedagogical conditions
молодші школярі
primary school students
інтегроване навчання
integrated learning
особистісно-орієнтований підхід
student-centered approach
гуманістичний принцип
humanistic principle
Issue Date: 2014
Citation: Данько, Н. П. Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів [Текст] / Н. П. Данько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 9 (43). – С. 3–13.
Abstract: У статті розкриваються сутність та зміст педагогічних умов інтегрованого навчання музики молодших школярів. Розкриваються 3 групи педагогічних умов, які найбільше розглядаються сучасними дослідниками та практиками: психолого-педагогічні, методичні, організаційні. Аналізуються результати дослідження таких сучасних науковців, як: Падалка Г.М., Бушуева Н.А., Браттанич О.Г., Гончаренко А. М., Нечволд Л.І., Холоденко В.О., Яценко С.Л. Крім аналізу результатів сучасних досліджень в галузі мистецької освіти, подається авторське визначення поняття «педагогічні умови» та основні педагогічні умови здійснення інтегрованого навчання музики молодших школярів; розкриваються специфічні особливості кожної з них. Педагогічна інтеграція в процесі навчання музики молодших школярів розглядається як можливість реалізації принципів гуманізації, інтеграції, активності, індивідуалізації. Створення специфічних педагогічних умов сприяє ефективному навчанню мистецтву дітей молодшого шкільного віку.
Pedagogical conditions of music integrated teaching to junior students; essence and content of such conditions are examined in the article. An author gives 3 groups of pedagogical conditions (methodological, organizational, psychological and pedagogical of studying) which are usually studied by modern scientists. Scientific works and practical approaches to effective pedagogical teaching of junior students of such modern scientists as Bushyeva N., Bratanicg O., Goncharenko V., Padalka G., Yatsenko S., Xolodenko V. Besides analyzing modern studies, author gives definition of pedagogical conditions, mentions main pedagogical conditions of integrated music teaching to junior students, describes specific characteristics all that issues. Integration of subjects in course of music to junior students are strongly connected with principles of humanism, integration and activating processes, and making the process of teaching narrowly targeted. An idea that creating specific pedagogical conditions will contribute to effective teaching music to junior students is produced in the article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1586
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАТТЯ 2014.docx53,77 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.