Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С.Макаренка
Анотація
У статті розглянуто психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Обґрунтовано важливість врахування вікових особливостей розвитку молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Дослідження показує, що цей період є важливим для формування моральних цінностей, активного розвитку особистості, пізнавальних процесів та емоційної стійкості. Висвітлено фактори, які впливають на розвиток дітей молодшого шкільного віку, включають генетичні особливості, стан здоров'я, соціальну ситуацію, оточення та організацію освітнього процесу. Нестабільність цих факторів вимагає подальших досліджень і розробок для врахування змін в сучасній освіті.
The article examines the psychological characteristics of children of primary school age. It substantiates the importance of considering the developmental characteristics of younger schoolchildren in the educational process of primary school. The research shows that this period is crucial for the formation of moral values, active personality development, cognitive processes, and emotional resilience. The factors influencing the development of primary school-aged children are highlighted, including genetic characteristics, health status, social situation, environment, and the organization of the educational process. The instability of these factors necessitates further research and development to account for changes in modern education.
The article examines the psychological characteristics of children of primary school age. It substantiates the importance of considering the developmental characteristics of younger schoolchildren in the educational process of primary school. The research shows that this period is crucial for the formation of moral values, active personality development, cognitive processes, and emotional resilience. The factors influencing the development of primary school-aged children are highlighted, including genetic characteristics, health status, social situation, environment, and the organization of the educational process. The instability of these factors necessitates further research and development to account for changes in modern education.
Опис
Ключові слова
молодший шкільний вік, психологічні особливості дітей, особливості розвитку дитини, початкова школа, діти молодшого шкільного віку, primary school age, psychological characteristics of children, child development features, primary school, primary school-aged children
Бібліографічний опис
Литвин І. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку [Текст] / І. Литвин, Т. Зорочкіна, В. Шпак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – № 4 (138). – С. 346–356. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2024.04/346-356