Ім'я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-Барського

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Автори
Дарчик Максим Анатолійович
Смирнов Ігор Георгійович
Darchyk Maksym Anatoliiovych
Smyrnov Ihor Heorhiiovych
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Ім’я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-Барського. У роботі висвітлено та обґрунтовано важливість зазначення імені архітектора пам’ятки на прикладі Івана Григоровича-Барського, розглянуто життєвий і творчий шлях архітектора та запропоновано можливість популяризації пам’яток та постатей митців.
The name of the architect as a component of the tourism brand of the attraction on the example of the Ukrainian architect I. Hryhorovych-Barskyi. The paper highlights and substantiates the importance of indicating the name of the attraction's architect using the example of Ivan Hryhorovych-Barskyi, examines the architect's life and creative path, and suggests the possibility of popularizing attractions and artists' figures.
Опис
Ключові слова
архітектура, Іван Григорович-Барський, Козацьке бароко, туристичний бренд, Українське бароко, architecture, Cossack Baroque, Ivan Hryhorovych-Barskyi, tourism brand, Ukrainian Baroque
Бібліографічний опис
Дарчик М. А. Ім'я архітектора як складова туристичного бренду пам’ятки на прикладі українського архітектора І. Григоровича-Барського [Текст] / М. А. Дарчик, І. Г. Смирнов // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених (м. Суми, 29–30 листопада 2023 року) / редкол.: Ю. О. Лянной, Л. В. Пшенична, О. Ю. Кудріна та ін. ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 23–26.