Проблеми каналів комунікації туристичного підприємства в процесі просування туристичного продукту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Дослідження спрямоване на виявлення та аналіз проблем, які туристичні підприємства можуть зазнавати в процесі використання каналів комунікації для просування своїх турпродуктів. Основний акцент робиться на ідентифікації труднощів, пов'язаних із вибором ефективних комунікаційних стратегій, взаємодією з аудиторією та використанням сучасних медіа-каналів. Дослідження може слугувати основою для вдосконалення комунікаційних стратегій туристичних підприємств та сприяти їхньому успішнішому позиціонуванню на ринку туризму.
The study is aimed at identifying and analyzing the problems that tourism enterprises may experience in the process of using communication channels to promote their tourism products. The main emphasis is on the identification of difficulties associated with the choice of effective communication strategies, interaction with the audience and the use of modern media channels. The study can serve as a basis for improving the communication strategies of tourist enterprises and contribute to their more successful positioning on the tourism market.
Опис
Ключові слова
туристичний продукт, просування, комунікація, конкуренція, проблема, tourist product, promotion, communication, competition, problem
Бібліографічний опис
Мяус А. О. Проблеми каналів комунікації туристичного підприємства в процесі просування туристичного продукту [Текст] / А. О. Мяус, М. Ю. Троян // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених (м. Суми, 29–30 листопада 2023 року) / редкол.: Ю. О. Лянной, Л. В. Пшенична, О. Ю. Кудріна та ін. ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 48–51.