Цифрові інструменти в підготовці майбутніх докторів філософії з математики: кейс дослідження груп з обмеженнями на норми заданих систем підгруп

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Автори
Друшляк Марина Григорівна
Drushliak Maryna Hryhorivna
Лукашова Тетяна Дмитрівна
Lukashova Tetiana Dmytrivna
Підопригора Анастасія
Pidopryhora Anastasiia
Єлізаренко Дмитро
Yelizarenko Dmytro
Надточій Олександр
Nadtochii Oleksandr
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Невід’ємною частиною підготовки дисертаційного дослідження майбутніми докторами філософії є аналіз наукової літератури з теми дослідження, результатом якого є визначення стану вивченості наукової проблеми, виокремлення основних тенденцій та провідних напрямів дослідження, що є необхідним для обґрунтування актуальності теми дисертаційного дослідження. Студіювання науково-методичної літератури, аналітичний огляд наукових студій та теоретичне осмислення знайдених результатів значно полегшуються у цифрову епоху за умови, що майбутні доктори філософії послуговуються різними цифровими інструментами. З метою аналізу та систематизації наукових позицій за темою майбутньої дисертації в системі підготовки майбутніх докторів філософії за спеціальністю 111 Математики у межах курсу «Методологічні основи наукових досліджень (за темою дисертації)» передбачено використання сервісів Mathematics Genealogy Project та VOSviewer. Сервіс Mathematics Genealogy Project пропонується з метою складання академічної генеалогії дослідників проблеми, що сприяє більш глибокому розуміння як логіки розвитку проблеми дослідження, так і хронології досліджень. Сервіс VOSviewer дозволяє здійснити кластерний аналіз результатів досліджень та візуалізувати кластерну мережу ключових слів, з метою формування комплексного уявлення про сучасний стан вивченості проблеми та визначення потенційних напрямів подальших розвідок. В статті представлено кейс використання цифрових інструментів для вивчення стану проблеми дослідження груп з обмеженнями на норми заданих систем підгруп.,
An integral part of preparing a thesis by future PhDs is the analysis of scientific literature related to the research topic. This analysis results in determining the state of the research problem, identifying main trends, and leading directions of research, which are necessary to justify the relevance of the dissertation topic. Studying scientific and methodological findings, conducting analytical reviews of research studies, and theoretically comprehending the findings are significantly facilitated in the digital era provided that future PhDs use different digital tools. For the purpose of analyzing and systematizing scientific positions on the topic of future thesis in the system of preparing future PhDs in Mathematics in the course "Methodological Foundations of Scientific Research (on the topic of the thesis)", the use of Mathematics Genealogy Project and VOSviewer is envisaged. Mathematics Genealogy Project is proposed to compile the academic genealogy of researchers, which contributes to a deeper understanding of both the logic of the problem's development and the chronology of research. VOSviewer allows for cluster analysis of research results and visualization of the cluster network of keywords, aiming to form a comprehensive understanding of the current state of research on the problem and identify potential directions for further exploration. The article presents a case of using digital tools in study the state of the research of groups with restrictions on the norms of given subgroup systems.
Опис
Ключові слова
цифрові інструменти, VOSviewer, майбутні доктори філософії з математики, норма групи, узагальнена норма групи, digital tools, future PhDs in mathematics, norm of a group, generalized norm of a group
Бібліографічний опис
Друшляк, М. Цифрові інструменти в підготовці майбутніх докторів філософії з математики: кейс дослідження груп з обмеженнями на норми заданих систем підгруп [Текст] / М. Друшляк, Т. Лукашова, А. Підопригора, Д. Єлізаренко О. Надточій // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редакційна рада: О. В. Боряк, М. Воскоглу, Л. О. Петриченко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2024. – Т.12, № 3 – С. 26–32. – DOI: 10.31110/2616-650X-vol12i3-004