Innovative Technologies in General Art Education of the Post‐ Information Society

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article is devoted to the modernization of the general art (musical) education of Ukraine based on an innovative approach according to European quality criteria in the context of the socio‐cultural environment of the post‐information society. An analysis of innovation, in particular innovative productive pedagogical technologies spread in modern art education, was carried out. In the process of research based on the study of scientific literature, pedagogical observations, surveys of practicing teachers, students and their parents, it was found that the interests, preferences and tastes of the majority of schoolchildren in the art (music) field are acquired spontaneously, the result of which is the mass interest of young people in musical works, the artistic quality of which is debatable. A number of conclusions have been drawn regarding the impossibility of forming the cultural competence of modern schoolchildren and involving them in real artistic culture without the widespread introduction of innovative pedagogical technologies into the educational process, as well as regarding the improvement of the professional training of future musical art teachers, in particular, the creation of appropriate pedagogical conditions necessary for them to master the specified technologies and the ability to implement them in the educational process in institutions of general secondary education.
Стаття присвячена модернізації загальної мистецької (музичної) освіти України на основі інноваційного підходу відповідно до європейських критеріїв якості в контексті соціокультурного середовища постінформаційного суспільства. Здійснено аналіз інновацій, зокрема інноваційних продуктивних педагогічних технологій, розповсюджених у сучасній мистецькій освіті. У процесі дослідження на основі вивчення наукової літератури, педагогічних спостережень, опитувань практикуючих учителів, учнів та їхніх батьків, з’ясовано, що інтереси, уподобання та смаки більшості школярів у мистецькій (музичній) галузі набуваються стихійно, результатом чого є масове захоплення молоддю музичними творами, художня якість яких є сумнівною. Сформульовано низку висновків стосовно неможливості формування культурної компетентності сучасних школярів та залучення їх до справжньої художньої культури без широкого впровадження в освітній процес інноваційних педагогічних технологій, а також щодо необхідності вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, зокрема створення відповідних педагогічних умов, необхідних для оволодіння ними означеними технологіями та вміння впроваджувати їх в освітній процес у закладах загальної середньої освіти (ЗСО).
Опис
Ключові слова
innovation, technologies, future teachers, musical art, post‐ information society, modernization, GSE institution, information and communication technologies (ICT), art (music) education, music lesson, pedagogical activity, інновації, інноватика, технології, майбутні вчителі, музичне мистецтво, постінформаційне суспільство, модернізація, заклад ЗСО, інформаційно‐комунікативні технології (ІКТ), мистецька (музична) освіта, урок музичного мистецтва, педагогічна діяльність
Бібліографічний опис
Khan Khuiiun Innovative Technologies in General Art Education of the Post‐ Information Society [Тех t] / Khan Khuiiun // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 4 (128). – С. 356–367. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.04/356‐367