Соціальна компетентність як важлива складова проєктної культури майбутнього педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано значення соціальної компетентності як важливої складової проєктної культури майбутнього педагога. Для вирішення поставленої мети було використано такі методи дослідження: теоретичні: аналіз педагогічної літератури, нормативних документів, матеріали періодичних видань із теми дослідження; структурно‐логічний аналіз та систематизація; зіставлення різних поглядів на проблему; узагальнення. Встановлено, що соціальна компетентність майбутнього вчителя є важливою складовою його професійної підготовки. Розвинута соціальна компетентність допомагає вчителю залучати учнів до активної участі,розуміти їх потреби та інтереси, сприяє формуванню педагогічної майстерності та підвищує якість навчання та виховання. Проєктна культура майбутнього педагога є ключовим аспектом його професійної підготовки. Проєктна культура розвиває у майбутніх педагогів компетенції у плануванні та організації проєктної діяльності,сприяє формуванню соціальної компетентності та педагогічної майстерності.Напрямками подальших наукових пошуків вбачаємо у досліджені ефективних методів формування творчого мислення у майбутніх педагогів через проєктну діяльність.
Опис
Ключові слова
майбутній педагог, соціальна компетентність, проєктна культура, процес навчання, young teacher, social competence, project culture, general education school, learning process
Бібліографічний опис
Козленко В. Соціальна компетентність як важлива складова проєктної культури майбутнього педагога [Текст] / В. Козленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 3 (127). – С. 479–488. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.03/479‐488