Науково-теоретичні основи збагачення та активізації словника дітей дошкільного віку

Анотація
У статті розглядаються науковотеоретичні основи збагачення та активізації словника дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти, основні завдання та засоби розвитку словника, алгоритм оволодіння дитиною словом.
The article considers the scientific andtheoretical bases of enrichment and activation of the vocabulary of preschool children in the conditions of preschool education, the main tasks and means of vocabulary development, the algorithm of mastering the word by the child.
Опис
Ключові слова
словник, слово, діти дошкільного віку, збагачення та активізація словника, dictionary, word, preschool children, vocabulary enrichment and activation
Бібліографічний опис
Кравченко А. Науково-теоретичні основи збагачення та активізації словника дітей дошкільного віку [Текст] / А. Кравченко, Л. Ткаченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 74–79.