Удосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С.П.
Анотація
У статті висвітлено методику удосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку, представленопринципи реалізації методики, види та варіанти використання «кубиків історій» у корекційній роботі, представлено результати впровадження методики
The article covers the method of improving coherent speech in children of primary school age with mental retardation, presents the principles ofimplementation of the method, types and options for using «cube stories» in correctional work, presents the results of the method.
The article covers the method of improving coherent speech in children of primary school age with mental retardation, presents the principles ofimplementation of the method, types and options for using «cube stories» in correctional work, presents the results of the method.
Опис
Ключові слова
зв’язне мовлення, «кубики історій», діти, розповідь, історія, coherent speech, «story cubes», children, storytelling
Бібліографічний опис
Мороз Л. Удосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку [Текст] / Л. Мороз, К. Биваліна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 7–11.