Роль кейс-технології у формуванні ситуацій успіху на уроках географії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Abstract
У сучасному освітньому просторі актуальною є розробка та конструювання кейс-технологій, спрямованих на розкриття індивідуальності учнів, розвитку їх аналітичних здібностей та надання їм успішних навчальних ролей. Ці виклики стоять і перед педагогами, які вибудовують стратегії навчання з географії в середній школі. Сучасні наукові розвідки в сфері педагогічних розробок торкаються тем впровадження кейсу як складової інтерактивного та проблемного навчання географії.
In the modern educational space, the development and construction of case technologies aimed at revealing the individuality of pupils, developing their analytical abilities and providing them with successful educational roles is relevant. These challenges are also faced by teachers who build geography teaching strategies in high school. Modern scientific research in the field of pedagogical developments touches on the topics of case implementation as a component of interactive and problem-based teaching of geography.
Description
Keywords
кейс-технології, case technologies, формування ситуацій успіху, formation of situations of success, уроки географії, geography lessons
Citation
Яременко В. П. Роль кейс-технології у формуванні ситуацій успіху на уроках географії [Текст] / В. П. Яременко, О. М. Король // Актуальні проблеми дослідження довкілля : матеріали Х Міжнародної наукової конференції, (Суми–Тростянець, 25–27 травня 2023 р.,) / редкол.: А. О. Корнус, Л. П. Міронець, Ю. І. Литвиненко та ін. – Суми : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2023. – С. 341–345.