Перспективи базової освіти дорослих (Британська практика)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Черкаський університет імені Богдана Хмельницького
Анотація
Дослідження орієнтоване на аналіз особливостей функціонування системи базової освіти дорослих у Великій Британії. Зокрема, розглядаються основні нормативні документи та державні освітні ініціативи, спрямовані на подолання проблеми низького рівня базових вмінь (прозова, обчислювальна та диджитальна грамотність). Публікація також окреслює стан та динаміку рівня базових вмінь дорослих у Британії починаючи з 1970-х років до теперішнього часу, охоплює національні та міжнародні дослідження проблеми функціональної неграмотності в межах просторового поля дослідження, висвітлює наслідки негативного впливу недостатнього рівня грамотності населення на економічні показники країни.
Facing the challenges of the European and world education community, Ukraine aims at having the best results in all the education branches, putting adult education as one of the priorities of its education policy. In this context the issue of adult basic education takes one of the top places, being absolutely overlooked in our country and triggering us to search for the best examples of solving the problem of low-skilled labour force. So the article reveals the peculiarities of British adult education policy aimed at the betterment of adult basic skills in order to help people be more competitive at the labour market and Britain - at the international market. Purpose. The article is aimed at the analysis of the government’s policy in terms of adult basic education in Britain.
Опис
Ключові слова
освіта дорослих, adult education, базова освіта дорослих, basic adult education, функціональна неграмотність, functional literacy, базові вміння, basic skills, освітня політика, education policy
Бібліографічний опис
Коваленко С. М. Перспективи базової освіти дорослих (британська практика) [Текст] / С. М. Коваленко // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019. – № 4. – С. 24–29.