Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12866
Title: Перспективи базової освіти дорослих (Британська практика)
Other Titles: Prospects оf Adult Basic Education (Britain Case Study)
Authors: Коваленко, Світлана Миколаївна
Kovalenko, Svitlana Mykolaivna
Keywords: освіта дорослих
adult education
базова освіта дорослих
basic adult education
функціональна неграмотність
functional literacy
базові вміння
basic skills
освітня політика
education policy
Issue Date: 2019
Publisher: Черкаський університет імені Богдана Хмельницького
Citation: Коваленко С. М. Перспективи базової освіти дорослих (британська практика) [Текст] / С. М. Коваленко // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019. – № 4. – С. 24–29.
Abstract: Дослідження орієнтоване на аналіз особливостей функціонування системи базової освіти дорослих у Великій Британії. Зокрема, розглядаються основні нормативні документи та державні освітні ініціативи, спрямовані на подолання проблеми низького рівня базових вмінь (прозова, обчислювальна та диджитальна грамотність). Публікація також окреслює стан та динаміку рівня базових вмінь дорослих у Британії починаючи з 1970-х років до теперішнього часу, охоплює національні та міжнародні дослідження проблеми функціональної неграмотності в межах просторового поля дослідження, висвітлює наслідки негативного впливу недостатнього рівня грамотності населення на економічні показники країни.
Facing the challenges of the European and world education community, Ukraine aims at having the best results in all the education branches, putting adult education as one of the priorities of its education policy. In this context the issue of adult basic education takes one of the top places, being absolutely overlooked in our country and triggering us to search for the best examples of solving the problem of low-skilled labour force. So the article reveals the peculiarities of British adult education policy aimed at the betterment of adult basic skills in order to help people be more competitive at the labour market and Britain - at the international market. Purpose. The article is aimed at the analysis of the government’s policy in terms of adult basic education in Britain.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12866
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko S_stattya.pdf494,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.