Місце університетів у реалізації концепції освіти дорослих в Британії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Черкаський університет імені Богдана Хмельницького
Анотація
Дослідження розкриває особливості діяльності закладів вищої освіти стосовно реалізації концепції розвитку освіти дорослих в Британії. Зокрема, розглядаються провідні чинники, які зорієнтували вищу школу на потреби дорослих споживачів; аналізуються особливості урядової політики та основні реформи, спрямовані на розвиток та підтримку освіти дорослих у британській вищій освіті; подано сучасні типи закладів вищої освіти Британії, які працюють з дорослим студентом; описується загальна схема навчання дорослих за університетськими програмами; висвітлюються перспективи реалізації позитивного досвіду в межах вітчизняної системи освіти дорослих.
Facing the challenges of the European and world education community, Ukraine aims at having the best results in all the education branches, putting adult education as one of the priorities of its education policy. In this context the issue of university adult education takes one of the top places, triggering us to search for the best examples. So the article reveals the peculiarities of British adult education policy aimed at encouraging universities and other higher education institutions to promote adult learning in the society. Purpose. The article is aimed at the analysis of university adult education in Britain in terms of its governmental policy and reforms, diversity of higher educational establishments focused on adult learner.
Опис
Ключові слова
освіта дорослих, adult education, університети, universitites, коледжі подальшої освіти, further education colleges, освітня політика, education policy, система накопичення та переведення кредитів, CATS
Бібліографічний опис
Коваленко С. М Місце університетів у реалізації концепції освіти дорослих в Британії [Текст] / С. М. Коваленко, С. П. Шумаєва // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2021. – № 1. – С. 74–79.