Використання хмарного сервісу OneNote в освітньому процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкриваються особливості використання хмарного сервісу ONENOTE в освітньому процесі. Показано, що переваги використання хмарних сховищ даних стають вагомішими в умовах вибору ЗЗСО нових підходів до організації навчання. Здійснено аналіз та систематизацію вітчизняного наукового і практичного досвіду дав можливість визначити наступне: вимоги педагогічної та учнівської спільноти до освітнього середовища ЗЗСО постійно зростають, що зумовлено інтенсивним розвитком й активним використанням ІКТ як у закладах освіти для вирішення освітніх проблем, так і за його межами. Установлено, що розвиток мережі Інтернет, перехід загальної середньої освіти до використання різноманітних сервісів сприяє швидкому впровадженню хмарних сервісів для вдосконалення організаційної та навчально-виховної діяльності суб’єктів навчання, що в подальшому може привести до вдосконалення системи загальної середньої освіти. Охарактеризовано цифрові технології як основу для формування інноваційного освітнього середовища загальної середньої школи; розкрито специфіку поняття хмарні сховища даних в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти та представлено аналіз досвіду використання хмарних сховищ даних у системі середньої освіти України. Наведені спеціальні навчальні завдання з інформатики, які дозволять сформувати в учнів уміння здійснювати навчальну діяльність засобами хмарних технологій у процесі навчання не лише інформатики, але й інших дисциплін, а також розглянуто використання хмарного сервісу OneNote в освітньому процесі.
The article reveals the features of using the ONENOTE cloud service in the educational process. It is shown that the advantages of using cloud data storage become more important in the conditions of choosing new approaches to the organization of training by the school. The analysis and systematization of the domestic scientific and practical experience made it possible to determine the following: the requirements of the pedagogical and student community for the educational environment of school are constantly growing, which is due to the intensive development and active use of ICT both in educational institutions to solve educational problems and beyond. It has been established that the development of the Internet, the transition of general secondary education to the use of various services contribute to the rapid implementation of cloud services for the improvement of organizational and educational activities of subjects of study, which in the future can lead to the improvement of the system of general secondary education. Digital technologies are characterized as a basis for the formation of an innovative educational environment of a general secondary school; the specifics of the concept of cloud data storage in the educational process of general secondary education institutions are revealed and the analysis of the experience of using cloud data storage in the secondary education system of Ukraine is presented. Special educational tasks in informatics are presented, which will allow students to develop the ability to carry out educational activities using cloud technologies in the process of learning not only informatics, but also other disciplines, and the use of the OneNote cloud service in the educational process is also considered.
Опис
Ключові слова
хмарні технології, хмарний сервіс, хмарні технології в освіті, ONENOTE, навчання інформатики, освітній процес в ЗЗСО, cloud technologies, cloud service, cloud technologies in education, ONENOTE, computer science training, educational process in school
Бібліографічний опис
Велитченко, В. Використання хмарного сервісу OneNote в освітньому процесі [Текст] / В. Велитченко, Н. Дегтярьова, В. Шамоня // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Боряк, М. Воскоглу, Л. О. Петриченко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2022. – Т.10, № 3. – С. 16–22. – DOI: 10.31110/2616-650X-vol10i3-002