Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Мовленнєвий розвиток дитини є одним із основних чинників становлення особистості в цілому. Оскільки словниковий запас дитини, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння є найважливішими складовими мовленнєвого розвитку дошкільника, проблема формування словникового запасу посідає важливе місце в сучасній педагогіці, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним із актуальних. У дітей із затримкою психічного розвитку спостерігаються значні труднощі в оволодінні словником навіть в умовах спеціального навчання. Тому вони потребують спеціально організованого корекційного впливу щодо розвитку словника та стимулювання до його активізації. Одним із засобів, що підвищує ефективність корекційної роботи з розвитку та активізації словника дітей перед шкільного віку із затримкою психічного розвитку є кольоротерапія.
The child's speech development is one of the main factors in the formation of personality in general. Since the child's vocabulary, its volume and quality, appropriate actualization of words while speaking are the most important components of preschool speech development, the problem of vocabulary formation is important in modern pedagogy, and the question of vocabulary in various speech disorders and methods of its development is one of the relevant. Children with mental retardation have significant difficulties in mastering vocabulary, even in special education. Therefore, they need a specially organized corrective action on the development of vocabulary and incentives for its activation. One of the means to increase the effectiveness of corrective work on the development and activation of vocabulary of children before school age with mental retardation is color therapy.
Опис
Ключові слова
словник, розвиток, активізація, збагачення, діти передшкільного віку, психічний розвиток, методика, аналіз, кольоротерапія, vocabulary, development, activation, enrichment, preschool children, mental development, methods, analysis, color therapy
Бібліографічний опис
Ткаченко, Л. І. Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Л. І. Ткаченко, науковий керівник А. І. Кравченко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 75 с.