Шляхи реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Магістерська робота присвячена питанню шляхів реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів. З цією метою розроблено рекомендації що стосуються практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності. Оцінено стан застосування принципу свідомості і активності під час уроків фізичної культури в ЗОШ № 25 м. Суми. За рахунок системи фізичного виховання йде реалізація принципів гармонійного поєднання фізичної культури з різними формами (інтелект, моральні якості, естетичне виховання, матеріальна база), що спрямована на зміцнення здоров’я учнів. Після завершення експерименту можна сказати, що за рахунок впровадження та використання різних форм фізичної активності (додаткові шкільні уроки, секційні та самостійні заняття) позитивно впливають на успішність навчання. Розроблені рекомендації ґрунтувалися на таких принципах: гармонійного розвитку особистості, зв’язку з життєдіяльністю; оздоровчої спрямованості; свідомості й активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності; самостійності та самоорганізації. До впровадження рекомендацій активно залучалися вчителі, батьки та учнів інших класів. Ефективність запропонованих рекомендацій доведено суттєво вищою різницею у досліджуваних показниках в основній групі, у порівнянні з контрольною. Це говорить про ефективність розроблених нами рекомендацій практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності для учнів 10-х класів.
The master's thesis is devoted to the question of ways to implement the principle of consciousness and activity in physical education lessons of 10th grade students. To this end, recommendations for practical action for the effective application of the principle of consciousness and activity have been developed. The state of application of the principle of consciousness and activity during physical education lessons in secondary schools № 25 m of Sumy is estimated. The system of physical education implements the principles of harmonious combination of physical culture with various forms (intelligence, moral qualities, aesthetic education, material base), which is aimed at strengthening the health of students. After the experiment, we can say that through the introduction and use of various forms of physical activity (additional school lessons, sectional and independent classes) have a positive effect on learning success. The developed recommendations were based on the following principles: harmonious development of the personality, connection with vital activity; health orientation; consciousness and activity; clarity; accessibility and individualization; regularity; independence and self-organization. Teachers, parents and students of other classes were actively involved in the implementation of the recommendations. The effectiveness of the proposed recommendations is proved by a significantly higher difference in the studied indicators in the main group, compared with the control. This indicates the effectiveness of our recommendations for practical action for the effective application of the principle of consciousness and activity for students in 10th grade.
Опис
Ключові слова
свідомість, активність, принципи, мотивація, формування заняття, учні 10-х класів, фізичні вправи, consciousness, activity, principles, motivation, formation, students of 10th grades, classes, physical exercises
Бібліографічний опис
Гнип, С. С. Шляхи реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів [Текст] : магістер. робота / С. С. Гнип ; науковий керівник М. О. Лянной. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 61 с.