Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів

Анотація
У магістерському дослідженні наведено теоретичне узагальнення і нове розв’язання проблеми реалізації діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів. Визначено, що для ефективної реалізації діяльнісного підходу сприятливими умовами є: наявність проблеми, урахування інтересів і бажань учасників процесу; інтеграція можливостей різних предметів для формування знань; спрямованість навчання на активізацію пізнавальної діяльності. Доведено, що за таким підходом, для молодших школярів характерним є інтенсивний розвиток інтелекту, потреба в активності, допитливість, інтерес до пізнання нового, схильність до творчості.
The master's study shows a theoretical generalization and a new solution to the issues of implementing the activity approach to the educational process of primary school by the method of projects. The author analyzes that for the effective implementation of the activity approach favorable conditions are: the presence of the problem, taking into account the interests and desires of the participants in the process; integration of possibilities of various subjects for formation of knowledge; the focus of training on the activation of cognitive activity. This study demonstrates that this approach is characterized by intensive development of intellect, need for activity, curiosity, interest in learning new things, inclination to creativity.
Опис
Ключові слова
діяльнісний підхід, освітній процес, молодші школярі, метод проєктів, активність, activity approach, educational process, junior schoolchildren, method of project, activity
Бібліографічний опис
Панкратова, А. С. Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів [Текст] : магістер. робота / А. С. Панкратова ; науковий керівник С. Л. Парфілова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 94 с.