Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11927
Title: | Психолого-педагогічні умови розвитку самооцінки дітей молодшого шкільного віку |
Other Titles: | Psychological and Pedagogical Conditions for the Development of Self-Esteem of Primary School Children |
Authors: | Вертель, Антон Вікторович Vertel, Anton Viktorovych Ніколенко, Вікторія Вікторівна Nikolenko Viktoriia Viktorivna |
Keywords: | самооцінка вікові особливості дитина молодшого шкільного віку навчальна діяльність успішність навчальної діяльності self-esteem age characteristics child of primary school age educational activities success of educational activities |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Ніколенко, В. В. Психолого-педагогічні умови розвитку самооцінки дітей молодшого шкільного віку [Текст] : магістер. робота / В. В. Ніколенко ; науковий керівник А. В. Вертель. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 61 с. |
Abstract: | В даній роботі розглянуто психолого-педагогічні особливості розвитку самооцінки в молодшому шкільному віці. Теоретико-методологічний аналіз підходів до проблеми дослідження показав, що самооцінка – непостійний конструкт, вона постійно видозмінюється вдосконалюючись.
Описано результати експериментального дослідження самооцінки учнів молодшого шкільного віку на базі КУ ССШ №25 м. Суми. Проведене дослідження, включає в себе проведення методик: методика вивчення самооцінки особистісних якостей Дембо-Рубінштейн (в модифікації А. Прихожан), методика «Сходинки» Т. Марцинковської, опитування класних керівників.
Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Розроблені практичні рекомендації сприяють розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Запропоновані прийоми, знімають напругу, відпрацьовують зворотний зв’язок між молодшими школярами. Masters work considers the psychological and pedagogical features of the development of self-esteem in primary school age. Theoretical and methodological analysis has shown that self-esteem is a non-permanent construct, it is constantly changing and improving. Experimental study of self-esteem of primary school students was done on the basis of Sumy specialized school №25. The results were described and analyzed. The conducted experimental study includes such methods as: method of studying self-assessment of personal qualities Dembo-Rubinstein (modified by A. Prikhozhan), method «Steps» T. Marcinkowska, survey of class teachers. Methodical recommendations for the development of adequate self-esteem of children of primary school age have been developed. Practical recommendations promote the development of adequate self-esteem of children of primary school age. Proposed techniques relieve stress and help to work out feedback between young students. |
URI: | http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11927 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ніколенко В.В. Психолого-педагогічні умови розвитку самооцінки молодшого шкільного віку(перероб).pdf | 571,22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Ніколенко прот.pdf | 427,01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Ніколенко рец.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.