Застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку

Анотація
Здійснено аналіз наукових джерел з метою трактування поняття мультимедійні засоби навчання – це програмні продукти, що поєднують у собі різноманітну інформацію (текстову, звукову, графічну, анімаційну та ін.) навчально-пізнавального характеру та здатні працювати в інтерактивному режимі. А також визначити дидактичні функції, компоненти, цілі застосування, форми і технічну складову мультимедіа в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Виявлено, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірено педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання готовності дітьми старшого дошкільного віку до застосування мультимедійних засобів навчання. Проведено експериментальну перевірку ефективності виявлених та теоретично обґрунтованих педагогічних умов застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Аналізуючи результати експерименту можна відзначити поліпшення результатів навчання в наслідок використання мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку, що сприяло підвищенню рівня готовності дітей старшого дошкільного віку до застосування мультимедійних засобів навчання.
The analysis of scientific sources is carried out in order to interpret the concept of multimedia learning tools - these are software products that combine a variety of information (text, sound, graphics, animation, etc.) educational and cognitive nature and are able to work interactively. And also to define didactic functions, components, the purposes of application, forms and a technical component of multimedia in work with children of senior preschool age. The pedagogical conditions for the use of multimedia teaching aids in working with older preschool children have been identified, theoretically substantiated and experimentally tested. A declaratory criterion-level assessment of the readiness of older preschool children to use multimedia teaching aids has been carried out. Analyzing the results of the experiment, we can note the improvement of learning outcomes due to the use of multimedia learning tools in working with older preschool children, which helped increase the level of readiness of older preschool children to use multimedia learning tools.
Опис
Ключові слова
мультимедійні засоби навчання, педагогічні умови, мультимедійний продукт, інформація, multimedia teaching aids, pedagogical conditions, multimedia product, information
Бібліографічний опис
Авраменко, Є. С. Застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку [Текст] : магістер. робота / Є. С. Авраменко ; науковий керівник Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 74 с.