Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти

Анотація
У магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та практично розроблено методику формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків, списку використаних джерел (48 найменувань, з них 6 – іноземною мовою), додатків та резюме англійською мовою. Загальний обсяг роботи становить 130, з яких 58 – додатки.
The master's research work gives an account of theoretical explanation and practical development of a methodology for formation of learning-strategic competence in the English language monologue speech of 7th grade pupils of secondary school. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions to the chapters, general conclusions, a list of sources (48 items), appendices and a summary in English. The total volume of the work is 130 pages of which 58 pages are appendices.
Опис
Ключові слова
навчально-стратегічна компетентність, монологічне мовлення, стратегія, пам’ятка, learning-strategic competence, monologue speech, strategy, prompt card
Бібліографічний опис
Панченко, Ю. О. Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти [Текст] : магістер. робота / Ю. О. Панченко ; науковий керівник М. В. Дука. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 130 с.