Практикум з шкільного репертуару

Анотація
У навчально-методичному посібнику висвітлюються специфічні аспекти діяльності вчителя музичного мистецтва та викладаються поради стосовно набуття фахових компетенцій здобувачами вищої освіти через моделювання вчительської діяльності. Запропоновано план аналізу шкільної пісні та критерії оцінювання які відповідають Робочій програмі з предмету «Практикум з шкільного репертуару» для спеціальності 014 Середня освіта, музичне мистецтво.
The tutorial covers specific aspects of the activities of a music teacher and provides advices on the acquisition of professional competencies by higher education applicicants through modeling of teaching activities. The plan of the analysis of a school song and evaluation criteria corresponding to the Work program on a subject "Workshop on school repertoire" for a specialty 014 Secondary education, musical art is offered.
Опис
Ключові слова
музичне мистецтво, моделювання діяльності вчителя, гармонізація мелодій, читання нот з аркуша, дистанційна освіта, самостійна робота, musical art, modeling of teacher's activity, harmonization of melodies, reading notes from a sheet, distance education, independent work
Бібліографічний опис
Практикум з шкільного репертуару [Текст] : навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та викладачів інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України / укладачі: Є. В. Карпенко, О. І. Ігнатовська. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – 150 с.