Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11417
Title: | Педагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесника |
Other Titles: | Pedagogical Reflection as an Exponent of Self-Realization of the Future Teacher-Philologist |
Authors: | Громова, Наталія Василівна Hromova, Nataliia Vasylivna |
Keywords: | рефлексія педагогічна рефлексія аналіз уроку самоаналіз уроку самореалізація особистості reflection pedagogical reflection analysis of the lesson self-analysis of the lesson self-actualization of the individual |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Громова, Н. В. Педагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Н. В. Громова // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 16–17 травня 2019 року) / за ред. О. М. Семеног. – Суми : Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – С. 172– 177. |
Abstract: | У статті проаналізовано значення рефлексивного компонента в професійній підготовці студентів-філологів. Описано напрямки та подано практичні рекомендації щодо формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя-словесника як перед плануванням окремого етапу уроку, так і після його проведення. The article analyzes the value of the reflexive component in the professional training of students-philologists. The directions and practical recommendations for the formation of the pedagogical reflection of the future language teacher are described, both before and after the planning of a particular stage of the lesson. |
URI: | http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11417 |
Appears in Collections: | Академічна культура дослідника в освітньому просторі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hromova.pdf | 387,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.