Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11417
Title: Педагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесника
Other Titles: Pedagogical Reflection as an Exponent of Self-Realization of the Future Teacher-Philologist
Authors: Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Keywords: рефлексія
педагогічна рефлексія
аналіз уроку
самоаналіз уроку
самореалізація особистості
reflection
pedagogical reflection
analysis of the lesson
self-analysis of the lesson
self-actualization of the individual
Issue Date: 2019
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Громова, Н. В. Педагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Н. В. Громова // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 16–17 травня 2019 року) / за ред. О. М. Семеног. – Суми : Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – С. 172– 177.
Abstract: У статті проаналізовано значення рефлексивного компонента в професійній підготовці студентів-філологів. Описано напрямки та подано практичні рекомендації щодо формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя-словесника як перед плануванням окремого етапу уроку, так і після його проведення.
The article analyzes the value of the reflexive component in the professional training of students-philologists. The directions and practical recommendations for the formation of the pedagogical reflection of the future language teacher are described, both before and after the planning of a particular stage of the lesson.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11417
Appears in Collections:Академічна культура дослідника в освітньому просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromova.pdf387,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.