Активізація учнів 5–9 класів на уроках інформатики при використанні візуальних (наочних) матеріалів

Анотація
Активізація учня відбувається за умов, створених вчителем, підтримки дитини. Це шлях від емоційної задоволеності: урізноманітнення методів, форм, засобів навчання до усвідомленої задоволеності: допомоги у становленні мотивації учня. В той же час постає проблема оновлення засобів та методів навчання. Зі зміною поколінь відбувається зміна пріоритетних форм сприйняття. Так, у великій кількості досліджень заявлено, що покоління сьогоднішніх учнів переважно – візуали. Це обґрунтовується великою кількістю використовуваних цифрових технологій, великою кількістю годин, проведених дитиною за екраном смартфона чи планшету. Тому актуальною проблемою на даний час є підвищення активізації учнів при застосуванні саме візуальних матеріалів. У першому розділі «Теоретичні основи дослідження» проаналізовано: 1) поняття активізації пізнавальної діяльності учнів 2) візуальні наочні матеріали та особливості їх сприйняття 3) вікові особливості учнів 5-9 класів в аспекті досліджуваної теми У другому розділі «Використання візуальних матеріалів з метою активізації учнів на уроках інформатики» розроблено авторські візуальні наочні матеріали для застосування на уроках інформатики.
Activation of the student occurs under the conditions created by the teacher, support of the child. This is the path from emotional satisfaction: a variety of methods, forms, means of learning to conscious satisfaction: to help motivate the student. At the same time, there is a problem of updating teaching aids and methods. With the change of generations there is a change of priority forms of perception. Thus, a large number of studies have stated that the generation of today's students are mostly visuals. This is justified by the large number of digital technologies used, the large number of hours spent by the child on the screen of a smartphone or tablet. Therefore, the current problem is to increase the activation of students in the use of visual materials. The first section "Theoretical foundations of the study" analyzes: 1) the concept of activating the cognitive activity of students 2) visual visual materials and features of their perception 3) age characteristics of students of 5-9 grades in the aspect of the researched topic In the second section "The use of visual materials to activate students in computer science lessons" developed the author's visual visual materials for use in computer science lessons.
Опис
Ключові слова
урок інформатики, наочність, візуальні матеріали, активізація учнів, онлайн сервіси, computer science lesson, visualization, visual materials, student activation, online services
Бібліографічний опис
Мухамметніязов, А. Активізація учнів 5–9 класів на уроках інформатики при використанні візуальних (наочних) матеріалів [Текст] : бакалавр. робота / А. Мухамметніязов ; науковий керівник Н. В. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 38 с.