Модель додаткової професійної підготовки майбутніх фахівців туристичного супроводу до реалізації програм культурно-пізнавального туризму

Анотація
В даній роботі висвітлено комплексну оцінку готовності студентів до реалізації програм культурно-пізнавального туризму, виходячи з трьох базових критеріїв: знаннєвого (оцінка теоретичних знань студентів про об’єкти культурно-історичної спадщини); діяльнісного (практично напрацьовані вміння та навички студентів, необхідні для реалізації програм культурно-пізнавального туризму); мотиваційного (визначення особистісної потреби студента в додатковій професійній підготовці до реалізації програм культурно-пізнавального туризму). Також зазначено, що студентами були отримані необхідні вміння та навички для реалізації програм культурно-пізнавального туризму, такі як: вміння працювати з науковою літературою, оволодіння спеціальним лексичним апаратом англійської мови з культурно-пізнавального туризму та об’єктів культурно-історичної спадщини в цілому, навички комунікацій – вміння ясно, послідовно і професійно висловлюватися з питань культурно-пізнавального туризму. Опанування комунікативними навичками дозволяє студентам професійно реалізувати завдання взаємодії фахівця туристичного супроводу та туриста, вибудовувати комунікації всередині туристських груп, а також забезпечує можливість побудови комунікацій серед представників різних культурних груп. Зросла мотивація студентів до реалізації програм культурно-пізнавального туризму.
This paper highlights a comprehensive assessment of students 'readiness to implement cultural and cognitive tourism programs, based on three basic criteria: knowledge (assessment of students' theoretical knowledge of cultural and historical heritage); activity (practically acquired skills and abilities of students necessary for the implementation of cultural and cognitive tourism programs); motivational (determining the personal needs of the student in additional training for the implementation of cultural and cognitive tourism programs). It is also noted that students have acquired the necessary skills for the implementation of cultural and cognitive tourism programs, such as: the ability to work with scientific literature, mastering a special lexical apparatus of English on cultural and cognitive tourism and cultural and historical heritage in general, communication skills - the ability to speak clearly, consistently and professionally on issues of cultural and cognitive tourism. Mastering communication skills allows students to professionally implement the task of interaction between a tourist support specialist and a tourist, to build communications within tourist groups, as well as provides an opportunity to build communications among representatives of different cultural groups. The motivation of students to implement cultural and cognitive tourism programs has increased.
Опис
Ключові слова
туризм, гід, екскурсовод, фахівець туристичного супроводу, культурно-пізнавальний туризм, професійна підготовка фахівців, модель професійної підготовки, tourism, guide, tourist support specialist, cultural and cognitive tourism, professional training, model of professional training
Бібліографічний опис
Коваленко. О. В. Модель додаткової професійної підготовки майбутніх фахівців туристичного супроводу до реалізації програм культурно-пізнавального туризму [Текст] / О. В. Коваленко // Theoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities : collective monograph. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. – P. 545–553. – DOI: 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.II-545-553.