Професійно-особистісне самовдосконалення майбутніх вихователів в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності
Вантажиться...
Дата
2018-04
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано сутність феномену «професійно-особистісне самовдосконалення». Розкрито основні процесуальні складові професійно-особистісного самовдосконалення майбутнього педагога. Розроблено алгоритм професійно-особистісного самовдосконалення майбутніх вихователів з метою ефективного формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. Виділено етапи означеного процесу. Встановлено, що результатом введення в дію репрезентованого алгоритму професійно-особистісного самовдосконалення буде сформованість його сутнісних складових: самопізнання, саморегуляції, самоосвіти, саморозвитку, самовиховання та інтерпретовано їх в аспекті дослідження.
In article the essence of the phenomenon of “professional-personal self-improvement” is analyzed. The main procedural components of professional-personal self-improvement of the future teacher are revealed. The algorithm of professional-personal self-improvement of the future teachers is developed for the purpose of effective formation of the health-saving competence of preschoolers by means of game activity. The stages of the specified process are identified. It is established that the result of introduction of the represented algorithm of professional-personal self-improvement will be the formation of its essential components: self-knowledge, self-regulation, self-education, self-development, self-upbringing and interpreting them in the aspect of research.
In article the essence of the phenomenon of “professional-personal self-improvement” is analyzed. The main procedural components of professional-personal self-improvement of the future teacher are revealed. The algorithm of professional-personal self-improvement of the future teachers is developed for the purpose of effective formation of the health-saving competence of preschoolers by means of game activity. The stages of the specified process are identified. It is established that the result of introduction of the represented algorithm of professional-personal self-improvement will be the formation of its essential components: self-knowledge, self-regulation, self-education, self-development, self-upbringing and interpreting them in the aspect of research.
Опис
Ключові слова
професійно-особистісне самовдосконалення, майбутні вихователі, здоров’язбережувальна компетентність, дошкільники, ігрова діяльність, professional-personal self-improvement, future teachers, health-saving competence, preschoolers, game activity
Бібліографічний опис
Бутенко, В. Г. Професійно-особистісне самовдосконалення майбутніх вихователів в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності [Текст] / В. Г. Бутенко, Н. М. Павлущенко // Інноваційна педагогіка. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2018. – Випуск 3. – С. 82–86.