Реалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометрії

Анотація
Розглядається можливість здійснення профільної та рівневої диференціації навчання через ознайомлення учнів із застосуванням тригонометрії в реальному житті, через диференційованість допомоги у процесі виконання нестандартних завдань.
Possibility of differentiation is examined by means of acquaintance of student with the use of trigonometry in the real life, by means of differentiation of help in the process of implementation of non-standard tasks.
Опис
Ключові слова
тригонометрія, диференційоване навчання, trigonometry, differentiated teaching
Бібліографічний опис
Чашечнікова, Л. Г. Реалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометрії [Текст] / Л. Г. Чашечнікова, О. С. Чашечникова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 90–92.