Інтегровані заняття як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена застосуванню інтегративного підходу до навчання, що відкриває цілий ряд можливостей для різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння набутих знань та підвищення інтересу учнів до вивчення математики.
The article focuses on the application of the integrated approach to learning, which offers multiple options for comprehensive, alternative learning of the knowledge acquired and the increasing interest of students to study mathematics.
Опис
Ключові слова
інтеграція, інтегрований підхід, міждисциплінарні зв’язки, integration, integrated approach, interdisciplinary connections
Бібліографічний опис
Калюсенко, Л. О. Інтегровані заняття як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення математики [Текст] / Л. О. Калюсенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 49–51.