Застосування інноваційних технологій для творчого розвитку учнів початкової школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано доцільність використання елементів ейдетики та ТРВЗ –педагогіки для розвитку творчих здібностей молодших школярів. Наведені приклади завдань на розвиток класифікаційних умінь (метод дихотомії), подолання психологічної інерції, формування системного мислення.
The expediency of using elements of eidetics and Theory of research problem solving (TRPS) pedagogic for the development of creative abilities of elementary school students. Examples provided to assist development of the classification skills (dichotomy method), overcoming psychological inertia, forming systematical thinking.
Опис
Ключові слова
молодші школярі, жива природа, ейдетика, ТРВЗ-педагогіка, завдання, творче мислення, elementary school students, wildlife, eidetics, theory of research problem solving (TRPS) pedagogic, task, creative thinking
Бібліографічний опис
Богайчук, Р. В. Застосування інноваційних технологій для творчого розвитку учнів початкової школи [Текст] / Р. В. Богайчук // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 86–88.