Психологічна просвіта майбутніх викладачів фізико-математичних дисциплін

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті представлені здобутки теоретичного та експериментального вивчення розуміння студентами вищих навчальних закладів – майбутніми викладачами фізико-математичних дисциплін, значення психологічної просвіти для ефективного виконання професійної діяльності.
The results of theoretical and experimental studies of students’ understanding in the higher educational establishments – future physical and mathematical Sciences teachers, the importance of the psychological education for the effective implementation of professional activity are presented in the article.
Опис
Ключові слова
мотивація, професійна спрямованість, професійне самовизначення, психологічна культура, психологічна просвіта, motivation, professional orientation, professional self-determination, psychological culture, psychological education
Бібліографічний опис
Пухно, С. В. Психологічна просвіта майбутніх викладачів фізико-математичних дисциплін [Текст] / С. В. Пухно // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 107–109.