Про доцільність використання ІКТ в навчанні математики за інноваційно-педагогічною технологією «Росток»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі підкреслено доцільність використання новітніх технологій в навчанні математики за Програмою «Росток» для розвитку творчих здібностей учнів, формування здатності учнів до саморозвитку та самопізнання. Запропоновано можливі форми використання ІКТ в процесі навчання.
The paper emphasized an advisability of the information technologies use in teaching mathematics using an innovative education technology «Rostok», since they give an impulse to development of pupils’ creative abilities and for the formation of their ability to self-development and self-educating. The possible forms of ICT use in the teaching process are proposed.
Опис
Ключові слова
ІКТ, Росток, творчі здібності, розвиток, ICT, Rostok, сreative skills, development
Бібліографічний опис
Шибанова, А. А. Про доцільність використання ІКТ в навчанні математики за інноваційно-педагогічною технологією «Росток» [Текст] / А. А. Шибанова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 82–84.