Методичне забезпечення дистанційного курсу «Вища математика»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті приведено досвід розробки та використання дистанційних курсів у математичній освіті студентів технічних спецільностей Сумського державного університету. Викладено основні напрямки формування навчально-методичного забезпечення курсу «Вища математика». Наведені особливості використання відкритих освітніх ресурсів, з огляду на специфіку дисципліни та зв'язок курсів математичного циклу.
The article presents the experience of the development and use of distance courses in the mathematical education of engineering students in Sumy State University. The main directions of forming methodological support of the course «Higher Mathematics» are represented. We describe a specific features of open educational resources paying attention to specific of the discipline and to the connection of the mathematical cycle courses.
Опис
Ключові слова
дистанційний курс, методичне забезпечення, відкриті освітні ресурси, дисципліни математичного циклу, distance course, methodological support, open educational resources, disciplines of mathematical cycle
Бібліографічний опис
Ніколенко, В. В. Методичне забезпечення дистанційного курсу «Вища математика» [Текст] / В. В. Ніколенко, В. О. Ячменьов // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 50–52.