Імітаційне моделювання під час навчання дисципліни «Основи планування експерименту» майбутніх інженерів
Вантажиться...
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Описано завдання навчання дисципліни «Основи планування експерименту» майбутніх фахівців інженерної галузі. Для реалізації завдань рекомендовано використання імітаційного моделювання. З’ясовано переваги застосування такого виду математичного моделювання під час навчання студентів. Вказано на проблеми, що виникають під час унаочнення етапу експериментування. Для вирішення проблем запропоноване комп’ютерне моделювання.
Describes the task of learning the basics of experimental design of future specialists of engineering industry.To achieve the objectives recommended the use of simulation. It was shown the advantages of this type of mathematical modeling in the education of students. Specified on the problems arising during the experimentation phase of visual aids. To address the proposed computer modeling.
Describes the task of learning the basics of experimental design of future specialists of engineering industry.To achieve the objectives recommended the use of simulation. It was shown the advantages of this type of mathematical modeling in the education of students. Specified on the problems arising during the experimentation phase of visual aids. To address the proposed computer modeling.
Опис
Ключові слова
основи планування експерименту, майбутні інженери, імітаційні моделі, комп’ютерне моделювання, basics of experimental design, future engineers, simulations, computer modeling
Бібліографічний опис
Власенко, К. Імітаційне моделювання під час навчання дисципліни «Основи планування експерименту» майбутніх інженерів [Текст] / К. Власенко, К. Єрошенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 15–17.