Теоретики-методологічні засади використання комп’ютерних тестів у навчальному процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі надана спроба проаналізувати доцільність використання комп’ютерних тестів у навчальному процесі та сформульовані основні загально-методичні умови їх застосування, які, на думку автора, успішно сприятимуть досягненню кінцевих цілей навчання.
In the work attempt to analyze the feasibility of computer tests in educational process; formulated the basic methodical conditions of use, which, according to the author, will successfully contribute to the achievement of the ultimate goals of education.
Опис
Ключові слова
комп’ютерні тести, навчальний процес, computer tests, educational process
Бібліографічний опис
Бауріна, І. В. Теоретики-методологічні засади використання комп’ютерних тестів у навчальному процесі [Текст] / І. В. Бауріна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 10–11.