Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів

Анотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку пізнавальної мотивації студентів; виділено шляхи розвитку пізнавальної мотивації студентів при вивченні курсу вищої математики; запропоновано приклади історичних задач з математики, розв’язування яких сприяє розвитку пізнавальної мотивації студентів.
In the article the relevance of cognitive motivation of students; highlighted ways of developing cognitive motivation of students in the study of higher mathematics course; offered examples of historical problems in mathematics, solution of which contributes to the development of cognitive motivation of students.
Опис
Ключові слова
пізнавальна мотивація, вища математика, історичні задачі з математики, cognitive motivation, higher mathematics, history of mathematics problem
Бібліографічний опис
Розуменко, А. О. Історичні задачі з математики як засіб розвитку пізнавальної мотивації студентів [Текст] / А. О. Розуменко, В. Ф. Власенко, А. М. Розуменко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 101–103.