Дисципліни природничо-математичного циклу в навчальних закладах України: історична ретроспектива

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У розвідці узагальнено досвід запровадження дисциплін природничо-математичного циклу в навчальних закладах підвищеного та вищого типу на території України; схарактеризовано особливості їх викладання в Києво-Могилянській академії та православних колегіумах у XVIII столітті.
The experience of introducing the disciplines of natural science and mathematical cycle at collegiums and higher schools in Ukraine is presented; the Author defined the characteristics of their teaching at Kyiv Mohyla Academy and Orthodox Colleges in the XVIII century.
Опис
Ключові слова
дисципліни природничо-математичного циклу, Києво-Могилянська академія, православні колегіуми, Natural science and Mathematics disciplines cycle, Kyiv-Mohyla Academy, Orthodox colleges
Бібліографічний опис
Мартиненко, Д. В. Дисципліни природничо-математичного циклу в навчальних закладах України: історична ретроспектива [Текст] / Д. В. Мартиненко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 2. – С. 81–82.