Дослідження математичних об’єктів як засіб навчального пізнання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В доповіді розглядається суть навчального пізнання та визначається роль сучасних підручників для організації навчального пізнання. Презентуються загальні підходи до створення системи навчальних завдань підручника з математики для початкової школи, яка передбачає дослідження математичних об’єктів з метою узагальнення їх структур та способів дії з їх розв’язування.
The report considers the essence of educational cognition and states the role of modern text-books for the organization of educational cognition. The report studies general approaches to creation of the system of educational tasks in a mathematics textbook for primary school that provides research of mathematical objects in order to summarize their structures and ways of solving them.
Опис
Ключові слова
навчальне пізнання, навчально-пізнавальна діяльність, навчальне дослідження, система навчальних завдань підручника, educational cognition, educational and cognitive activity, educational research, system of educational tasks in a textbook
Бібліографічний опис
Скворцова, С. О. Дослідження математичних об’єктів як засіб навчального пізнання [Текст] / С. О. Скворцова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 90–92.