Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.
In this work presents the main results of which are disclosed in the monograph of the author.
Опис
Ключові слова
методологія, теорія, розвивальне навчання математики, methodology, theory, developmental learning mathematics
Бібліографічний опис
Семенець С. П. Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень [Текст] / С. П. Семенець // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 87–88.