Активізація пізнавальної діяльності учня через усний рахунок

Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі з’ясовано зміст поняття усний рахунок; розглянуто проблему формування математичної культури учнів; актуалізовано значення усного рахунку та особливості успішного навчання з врахуванням трьох основних складових навчального процесу під час вивчення математики. Висвітлено досвід щодо створення системи роботи з навчання усному рахунку в 5-11 класах.
The work determines the meaning of verbal calculation. It considers the problem of formation of students’ mathematical culture. The work stresses the topicality of the problem of importance of verbal calculation and features of successful learning taking into account three main components of the educational process in learning mathematics. The work highlights the experience in developing of the training verbal calculation system in 5-11 grades.
Опис
Ключові слова
усний рахунок, математичний інтерес, обчислювальна культура, творчість, розвиток уваги, прийоми усного рахунку, verbal calculation, interest in Mathematics, calculating culture, creativity, development of attention, techniques of verbal calculation
Бібліографічний опис
Гордєєва Л. В. Активізація пізнавальної діяльності учня через усний рахунок [Текст] / Л. В. Гордєєва // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 32–34.