Розвиток аналітичних здібностей старшокласників на уроках фізики за допомогою математичних моделей реальних ситуацій
Вантажиться...
Дата
2015
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто фізичну теорії як систему математичних моделей і необхідність опанування учнями елементам методу моделювання.
We consider physical theory as a system of mathematical models and the need for students mastering the elements of the simulation method.
We consider physical theory as a system of mathematical models and the need for students mastering the elements of the simulation method.
Опис
Ключові слова
наукове пізнання, математичне моделювання, міжпредметні зв’язки, фізичні задачі, scientific knowledge, mathematical modeling, interdisciplinary communication, physical tasks
Бібліографічний опис
Волошен, О. Л. Розвиток аналітичних здібностей старшокласників на уроках фізики за допомогою математичних моделей реальних ситуацій [Текст] / О. Л. Волошен // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 25–27.