Розвиток самоосвітніх умінь учнів 11 класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті теоретично обґрунтовані та розроблені методичні підходи до розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні органічної хімії в 11 класі. Наведено опис застосування методики, яка базується на розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні хімії. У дослідженні дотримувалися думки, що самоосвітні уміння учнів є наслідком, результатом систематичної самоосвітньої діяльності.
In the article methodical approaches theoretically grounded and developed on the development of self-education skills of students in the study of organic chemistry in the 11th grade. The technique is based on the development of selfeducation skills of students in the study of chemistry shows and describes how to use it. We think that the ability to self-education of students appear as a consequence, the result of systematic self-education activity.
Опис
Ключові слова
самоосвітня діяльність, самоосвітні уміння, форми і методи навчання, self-educational activity, self-education ability, forms and methods of teaching
Бібліографічний опис
Бабенко, О. М. Розвиток самоосвітніх умінь учнів 11 класів [Текст] / О. М. Бабенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 10–11.